REBECCA RYDBERG

feeeeeeeeeeel | 2008-10-28, 11:31:45

jobbig dag igår kan jag lova -.-
somnade fem på morgonen , sen sex så kommer pappa in och säger att jag MÅSTE jobba,
4 fucking sjuka människor på hans jobb.
så skulle jag ta nio bussen in , men jag kundeinte somnade efter sex
så gick upp checka lite tv ,duscha fixa sen skjutsade ja min söta broder på min söta cykel.
till mossvägen, så åkte vi till gävle han lära också jobba x)
var ju skapligt trött efter en timmes sömn..
fick köra lite varer , dom roliga såklart annars vägrar ja åka dit haha :) ( hårprodukter)
slutade runt 4 , så åkte jag och martin med mamma hem , men vi svängde in vid estraden först.
kollade på nå utförsäljningsgrej , köpte 100 hårspännen som förra året (A) haha
sen åkte jag hem , åkte på dans men maja och jag hitta inte lokalen (vi hade bytt)
 så vi åkte runt på stan och snacka lite ist , trevligttrevligt :)
sen en minut efter jag kommit hem ringer flisan(haha) , så då äre bara att bege sig ut i de kalla vädret igen .
(hon var på dansen för ja, hon är ju lite smartare än oss-.- )
men men åkte och mötte henne , så åkte vi runt lite 
hade inget för oss, så vi åkte till björksätra
mötte sara, sen jocke och tajten vi cykla runt lite bara haha askallt och jobbigt,
så till slut bestämde vi oss för att åka hem :)
så runt halv tio drog ja och tajten hem , så åkte vi förbi maxxi så snacka ja lite med mattias och oliver :) nicenice,
sen runt tio kom jag hem ,då blev de fotbad,mat och varmoboy efter de , mums :)
somnade redan vid 23.00 igår :) ( sorry att jag somnade i telefon (A) )

idag gick jag upp åtta, har käkat duschat vart och hämtat ut biljetter, städat mitt rum och fixat :)
ska snart gå iväg till bussen, packa i sminket bara sen så blir STOOOCKHOLM :) yay
ska hälsa på syster i hagsätra , blir kanske lite shopping ,
eller okej allt jag har råd med är mössan jag ska köpa :)
aja tåget går 13.06 så ska klä på mig och till bussen
kommer hem imorogn elller på torsdag :)
pusspuss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback