REBECCA RYDBERG

everyday | 2008-10-19, 01:49:10

Vaknade inte förens elva idag , sjukt skönt det, fast somnade ju sent så :o
Men jag kollade på tv och satt vid datorn i princip hela dagen, för mamma åkte och jobba så blev inge valbo;/
Runt fyra började jag göra mig iordning för kvällen.
Amalia kom hit sex, så åkte vi förbi maja blev kvar där en kvart typ, för hon e alltid så seg:o
Sen åkte vi till classon , där var älsklingarna :) vi började fixa mat och så :)
jag och maja gjorde hemmagjord pizza för dom hade nån cool grej så dom blev asgoda :)
sen efterrätt hade alla med sig egen (utom ja :D ) så de blev massor av godsaker, dock typ bara choklad x) haha men men det är gott det :)

Efter man proppat i sig massa så man sprack kollade vi lite på tv, sen gick jag vivi och kingen och mötte linneasötnos :) så gick vi på promenad med ahlmen,jonas och max.  Men dom ville gå in igen, så då gick jag med nomi och matilda och mötte mattias och oliver :)
Så hände en rolig sak på vägen tillbaka, tänker inte skrva vad men matilda träffa den vi hatar, så började matilda springa efter x) sen hoppade hon och oliver på mattias moppe och hämta äpplen och körde efter han/hon .
Som tur var hitta dom inte han/hon haha x)

Gick tillbaka till evelina igen , och då blev det riktigt roligt, haha jag skrattade så mycket så ja fick ont i huvet, så från tolv tills vi åkte halv ett sov jag (A)

På vägen hem mötte vi ronjas mamma och min mamma, dom va ute och röjjde ;) snacka med dom lite och sen kom jag hem typ halv två, nu är jag astrött och ska sova. Bowling och käk med fotbolln i morgon blir nice det :)
natttinatttti ! <33

Kommentarer
Kommentarer

Trackback