REBECCA RYDBERG

EMMA MATILDA NYMAN <3 REBECCA AMANDA RYDBERG | 2008-10-23, 21:17:01

orkade inte skriva något igårkväll så blir två inlägg nu ist :)
gick upp klockan nio , så gick jag ut och gick en liten vända för att vakna :)
sen duscha jag , fixa mig och cyklade ner till dollar:)
så drog jag och sannabejbie och käka på viking :)
tänkte hälsa på ture och tajten , men tajten va sjuk och ture borta:o
men men jag käkade en sallad , BLÄÄ !
sen började jag halv ett på salongen :)
fick inte göra så mycket idag , men matilda och ronja kom förbi och snacka lite :)
trevligt trevligt :)
sen så hade ja så tråkigt så jag fick gå ut på lite ärenden åt henne :D
då stannade ja en stund hos matilda :D
kommer inte ihåg va jag fick göra igår faktiskt x) men slutade kvart i tre.
då åkte jag till ica björksätra :)
hälsade på evve, snacka lite med hon och så :) trevlanstrevlans
sen kom jocke ,så åkte vi till han , han hämta sin cykel så åkte vi till julia :)
var skapligt länge sen man träffa och va med henne kan man ju säga
men de var ttrevligt :) cecilia kom kvar i sju så drog vi förbi matilda och sen vidare till folkets hus :)
vi hade nå fotbollsmöte ,vi ska ha ett A-lag och ett B-lag , kul x) men men
cecilia kanske ska börja spela med oss , då måste man ju fortsätta spela :))
även om de lutar åt andra hållet nu x) tycker det verkar för seriöst (A)
aja när jag kom hem blev de phone med bästavän till typ två på natten (A)
sen min andra älskling ställde upp på mig som fan, älskar dig matilda det vet du !
den enda som vet vad jag vill utan att jag säger nå :) loveuuuu

Kommentarer
Kommentarer

Trackback