REBECCA RYDBERG

i månad och 4 dagar (A) | 2008-11-06, 23:31:03

tjaaa , igår hade jag ingen lust att skriva så gör de nu istället :)
igår hände inte så mycket, eller jo vi va på hammar och checkade nån ''konsert''  , helt oke .
sen så tappade ja min skåpnyckel i avloppet , nice donee ! :o
sen hade vi so , men världens roligaste.
 jag har nog aldrig skrattat så mkt på en lektion som igår, helt underbara kommentarer tex
carina - obahma varför är han speciellt, han är den första ? ..
ture - negern som är president
carina- ja precis ture rätt
-carina- och hur svart är obhama ture ?
Hela klassen . HAHAHAHA
åkte hem och läste lite engelska och kem i , hjälpte pappa med maten
sen skjutsade han ner mig och emma till jv , mötte wiklundh.
Så kollade vi på elitenjossan när hon spela match,
checkade med massa roligt folk :) ,
sik förloramed 10-0 -.- ( 20 kr till mig :D )
sen checka vi bandy så drog vi hem .

idag var de skön dag i skolan .
hade engelska förhör gick si så där ,
sen lång rast och sen ungdomsmottagningen :b
vi kolladepå nån film och sen snacka
fick lite kondomms också hämtade jag ut nytt recept :)
sen drog brudarna till american , asgott :)
sen tillbaka till skolan hade matte
sen luciaträning , ingen tog de seriöst verka de som
 så va inge rolig x)
sen hade ja utvecklingsamtal :D
gick bra som fan haha
sen kom ja hem en timme käka och kolla skolkatalogen :)
fadder kortet, oou va snyggt :D
aja sen drog ja på dans, va faktiskt roligt idag , sen böt ja om snabbt  som tusan
drog till fotbollen, kom en halvtimme sent men hann trän en timme såå :)
träningen va faktsikt rolig , ny tränare. Isabelles pappa assnäll verka han :)
aja får se om de är som de va idag, fortsätter jag med fotbollen :)
nu ska ja checka andra avenyn och sen sova .
imorgon äre hockeyträning och sen banddyyy premiär med mattias och oliver :)
niccenice , titta även i GefleDagblad tomorrow ja är med på veckans fråga :D hahaha  !
Kommentarer
Kommentarer

Trackback