REBECCA RYDBERG

can i trust on my own heart | 2008-11-27, 22:00:24

skola som vanligt idag.
röstade på lucia , så nu har vi bestämt en sån också :)
kan säga så mycket som att jag blev inte ;)
sen blev jag så jäkla arg på allt ,så ja fick tårar i ögonen
så jag gick hem tidigare, så sprang ja till bussen
och sanna sprang efter.
avreagerade mig som fan och sen när ja kom hem,
så ringde jag jocke och avreagerade mig där med !
förstår inte hur man kan tycka om att trycka ner folk
eftersom de är det du gör !
halv sex skjutsade mamma mig till Erika
skulle lämna lusseinnebandy anmälan
men kom till fel hus,lite pinsamt .o
så åkte jag på dans , lökigt som fan var de !
sen kom mattias så gick vi till bessemer :)
kolla runt maasa med sanna .
sen åkte vi hem efter åtta.
nu är jag trött på allt , och känner att jag skulle vilja ha nått
vissa kan ju måla känslor, andra sjunga, eller skriva
skulle behöva något sånt..

imorgon blir det hockeyträning, sen kanske bandy sen filmlan med bästa tjejerna ! <3

tyckte jag och sanna var lite gulliga idag (A)

rebecca : alla vänner sviker
sanna: tack då :o
rebecca: du gills inte som vän
sanna : nehe ? ^o)
rebecca: nej du är en bästavän :)
sanna : haha :) är inte det en vän då :o
rebecca: men okej DU ÄR EN BÄSTAEN  :)

love uu <3333

Kommentarer
Kommentarer

Trackback