REBECCA RYDBERG

why now ? why at the same time, this is not true | 2008-11-09, 16:34:43

Nu känner jag att de var länge sen jag skrev men inte riktigt haft tid .
Börjar väl berätta om fredagen :)
vi hade dans på idrotten , vilket jag tyckte va asroligt
sprang runt och skratta hela tiden bara haha :)
efter skolan blev de hockeyträning , asroligt :)
(förutom att jag hade kvar huvudvärken sen skolan och mådde illa .. )
den slutade 18.40 , så de blev hoppa in i duschen,
sen sminka sig snabbt som tusan.
Gick med evve till bandyn, men sen gick jag och mötte massa folk ,
trevligttrevligt var det :)
sen drog vi hem till matilda några st, så rulla de in fler och fler .
vi checkade idol och sen lite television sen runt tolv gick jag och mattias hem.
Asskönt och ta en promenad så där på natten :)

Lördag !
vaknade 09.00 :o , hade tråkigt så ringde och väckte jocke (a)
sen tolv gick jag och mami till högbogrill och käka lite
sen åkte jag och emma till jv checka u 17 match med hööken och martin :)
trevligttrevligt, sen kom gustav på slutet :)
så åkte han och jag till jocke efter matchen, checkade PS i love you .
förstod typ inget av den haha men den va väl bra ;)
sen så blev man lekkompis till hans lillayster :D haha
lekte kurragömma (?) haha asroligt ;)
sen åkte jag hem sju .
Fixade mig så kom tajen och parling
vi drog och fixa dricka ,sen till cecilia :)
var massvis med folk där, trevlittrevlig :)
sen blev de lite kaos , och massa skit häde så då kom min bästavän för räddning .
Stod och snacka med henne ett tag, fick lite råd och sen gick jag in igen .
Vi åkte hem runt halv ett, så blev vi stoppade av polsen HAHA

Söndag !
idag vaknade man upp till verkligheten , inget jag vill .
åkte till forsbacka runt ett , käka farsdagmiddag mysigt men blev inget ätande
är inte riktigt på sånt humör efter all skit
men men är hemma nu .
ska snart ta bussen ner till ´jv eftersom mina cyklar är cp
ska dit och checka match med bästavän , även ta ett långt snack neeeed it!
aja ska gå nu pusspuss


take me away to better days
Kommentarer
Kommentarer

Trackback