REBECCA RYDBERG

HATAR SO ! | 2008-11-19, 22:29:49

PANIIIIIIIIIIK!
klockan är 22.22 (pusspuss på klockan) och jag har pluggat so hela dagen.
Men förstår fortfarande inte ett skvatt av första världskriget.
Kommer aldrig få vg, vilket jag måste ha !
För jag ska komma in på thorens ! haha
Fattar inte , pluggat hela daagen och förstår ändå ingenting om västfronten östfronten osv..
Sen har vi svenska redovisning imorgon också, kul att man inte ens lagt ner en kvart åt de..
Japp ångest att jag suttit så mycket vid datorn idag ist för att plugga..
men men lagade min och sannas supergoda maträtt, men utan sanna :(
blev inte lika god men (A)
sen har jag mest läst so och suttit vid datorn.
För cirka en timme sen var jag ute och mötte jacob :)
han skrev ut ett papper om första världskriget åt mig:)
sen snackade vi ett tag också, de var aslänge sen men hur nice som helst :D
haha sen tog ja den snabba vägen hem genom buskarna och halkaade på stenarna-.-
tu att ingen såg mig (a)
aja nu är klockan halv elva och jag ska sova.
vet att jag kommer bli besviken över morgondagens prov...

Kommentarer
Kommentarer

Trackback