REBECCA RYDBERG

<3 | 2008-12-30, 11:08:20

yes åkte ner till salong storgatan igår runt tolv, klippte mig och slinga håret :)
det blev helt okej .sanna kom dit så vandrade vi vidare ner på stan
köpte en foundationpensel och två tröjor :) sen så gick vi hem till mig.
hon provade nått linne hon kanske ska låna av mig till nyår:) nicenice
sen keeeka vi och sen begav vi oss ut i kylan.
jag gick till mattias och hon gick hem.
jag och mattias checkade lite tv sen en film
var lite knas igår men men.
halv tolv så följde han med mig typ hela vägen hem:)
sen nu får ja inte träffa han förens nästa år :o
( låter hemskt right ;) )
jaja när jag kom hem så hade jag ingen nyckel så hade idioterna låst..
gick och banka på alla rutor,dörren plingade som en galning och efter en kvart öppna mamma -.-
så jäkla kall va jag då, kunde inte röra fötterna eller nå.
så gick och satt på mig mjukisbrallor,långärmad,tofflor och tjocktröja
så bädda ja ner mig under täcket och somnade direkt :)
min mobil blev spärrad också, idiot mamma satt en spärr på 1000 för tre månader-.-
hon skulle sätta på en månad ,så nu går de inte och låsa upp förens hon betalat
och vi får fakturan i morgon så ....
lite damp på henne nu , varken dator eller mobil
fast bror är på escape nu så jag hinner sitta lite :)
jaja nu pratar ja med jocke i telefoniie , skagöra lite mat sen göra so ;)
pusspuss
Kommentarer
Kommentarer

Trackback