REBECCA RYDBERG

Jul | 2008-12-29, 11:14:09

tyvärr så har jag haft sönder min laddare till datorn sp har  inte kunnat skriva på ett tag..
så det här blir ettt långt inlägg (stackare) :)

Julafton !

ja den blev ju lite bättre när folk började dricka ;)
haha vi spelade lite spel och hade de trevligt :)
sen efter kalle anka fick vi ju resten av julklapparna och jag det enda bra var väl Ipoden :)

gick och la mig ganska tidigt på julafton, redan runt tolv .


Juldagen !


syster kommer inspringandes i rummet klockn tio -.-

lacka ur lite då , sen gick jag upp och käka frukost med alla

så blev jag sams med lillen efter att jag surat nån månad (a)

åkte från mormor runt tolv så kom vi hem halv ett.

då kom farbror och hämta oss direkt så åkte vi upp till andra sidan av släkten :)

vi fikade lite och sen gick jag ut på promenad med hunden

men sen börja den dryga så gick hem med den,

så gick jag ut och träffa jocke ett tag, vi gick runt typ överallt :b

vi var ute över en timme ,sen gick jag tillbaka och käkade julbord igen

redan tröttnat på julbordet men men .

efter maten gick jag hem till calle ,såcheckade vi gossipgirl ,asbra :)

sen kom dennis och eric, så checka vi typ ''wanted'' den var inge bra alls :o

blev kvar där till halv tolv typ  , så åkte vi från farbror halv ett.

åkte hem och försökte installera ipoden men gick förjävla dåligt -.-

så blev snacka hela natten med joacim ist , länge sen :)


Annandag jul !


gick upp runt nio, känns som jag inte sovit ut på aslänge :o

packade ihop massa grejer så gav vi oss iväg mot stockholm.

 checkade in på hotellet sen åkte vi ut till hovet.

kom dit runt två och matchen började fyra, skapligt tröökigt

men vi satt på nå vip grej så vi fick käk , så dela vi bord med skåningar

och herregud va gullida dom är när dom pratar :)

jaja sen matchen det var Djurgården- Rögle , dif vann med 3-1 (tror jag xD)

efter matchen åkte vi in till stan käka pizza hut ( jocke vet inte vad det är xDDDD )

sen så åkte vi till hotellet, så somnade jag ganska tidigt.


Lördag !

gick upp tidigt även idag , runt åtta.
gick ner och käka frulle sen åkte jag och mamma till stan vid tio
skulle shoppa lite, vi var inne på åhlens city i typ 80 min -.-
då tröttnade jag lite ,men bet ihop och sprang runt där och trängdes med massa folk.
hittade typ ingenting .
runt ett käka vi lunch med pappa och martin, de blev mongobuffe :) asgott
sen gick vi runt och leta grejer till martin -.-
men sen tröttna martin och pappa så dom gick på bio
så fortsatte jag och mamma leta stuff, till slut hittade jag lite saker
men inget på rean typ x)
jaja sen runt halv sju gick vi på bio , allt flyter heter den,
ASBRA ! haha typ bara jag som garva men fan va kul den va x)
hehe sen så gick vi till kungshallen och käka.
sen åkte vi till hotellet och även idag somnade jag tidigt.

Söndag !

ännu en tidig morgon, gick ner och käka frukost runt nio
sen checka vi ut och åkte hem
kom hem runt halv ett då åkte vi och käka jensas
sen åkte jag hem och sov ett tag
sen åkte jjag på hockey med jossan & andreas :)
brynäs- hv, och tyvär så vann ju hv -.- med 4-6..
 jaja vi slapp stå iallfall för nån kille delade ut sittplats biljetter , haha :)
sen när ja kom hem kom sanna hit :)
så lira vi lite guitar hero, asroligt :)
men sen kom tajten,jocke & jonas och tog över -.-
så vi fick inte spela nå mer haha .
men men alla gick väl runt tolv , och då somnade jag direkt typ.

och idag var mitt ''kärlekspar'' (a) dom som en dag ska bli tsm !!!! :)


haha som sagt blev ett långt inlägg !! :)

Kommentarer
Kommentarer

Trackback