REBECCA RYDBERG

trött på tanken | 2008-12-24, 00:06:06

jaa mamma kom hem med klänningen igår , hon tyckte den va dyr men snygg så :)
så det blir den på julafton sen får vi se om de blir den till nyår också :)

iallfall var med mattias igår , vi checka lite tv sen sov jag( som vanligt )
sen gjorde vi väl inte så mkt mer , sista gången ja träffa han på typ 12 dagar, hemskt ;)
jaja idag vaknde jag sent asnice :)
gick upp och bakade lite pepparkakor ,roligt roligt :)
sen sprang ja 16 min på löpbandet ( orka inge mer ) haha.
sen så bakade jag lite julgodis och sen blev de fixx :)
mötte sanna runt fem, lämnade lite kläder så gick vi runt och snacka bara :)
trevligt trevligt , sen gick vi förbi evve och hämta mina hockeykort,
säger bara :HAHAHAHAHA !;)
sen gick jag hem , så åkte vi till min farbror , där hela släkten va:)
mysigt mysigt ,gav kusinbarnet Alicia lite paket också, sötnosen :)
sen åkte vi hem och käka julmiddag med familjen bara :)
och sen fick jag och martin öppna ett paket, som va till oss båda:)
det var guitar hero world tour , hur kul som helst
ja va kunglig på trummor (A)
jaja nu är ja trött som en jude och imorogn är det julafton
känns verkligen inte som de:o
men blir åka till mormor och morfar :)
vi får alla paket på morgonen, skapligt tråkigt :s
och mamma har sagt att jag kommer bli besviken, KUL ? :O
jaja får se hur det blir imorgn nu ska jag sovvvvva
GOD JUL ! :)<3

Kommentarer
Kommentarer

Trackback