REBECCA RYDBERG

JULAFTON | 2008-12-24, 14:12:21

bättre julafton kunde det varit..
så jäkla irriteerad nu , sitter hemma hos mormor & morfar
så har min dator slutat funka ...
vettefan va de är för fel , men jag lackar ur snart
vafan ska jag göra idag då :o mormors dator är ju inte den bästa-.-


jaja
idag kom martin springandes in i mitt rum klockan 08.00 -.-
:REBECCA NU SKA VI ÖPPNA PAKETEN SKYNDA DIG UPP !
hallå lilla vän du är 12 år du kommer nog aldrig växa ifrån de här med att lika vaken och vänta på paketen ;)
haha jaja gick upp så öppna vi paket.
jag fick :
svart halsduk - H&M
två tröjor- stadium (?)
wesctröja- ingen aning
högtalarsystem till datorn - logitech
simsspel- livet i lägenhet(a)
pyamas - H&M
sen tror jag inte att det var något mer ;)
får väl mer efter kalle anka tror jag , men inte så mkt ...
vi käkade julfrukost myspys :)
sen lira vi lite guitar hero innan vi åkte till mormor.
nu har vi precis fikat och jag sitter och surar som aldrig förr
CPDATOR !!!!!!
hatar julen har jag kommit på också, man har ingen härlig julkänsla i år heller .

men men dystert inlägg haha hoppas på ett bättre senare ;)
( vilket de nog blir eftersom de snart är dags för disneydags :D )
jaja GOD JUL MINA VÄNNER :)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback