REBECCA RYDBERG

it's all i want this year | 2008-12-20, 14:39:45

sov typ resten av dagen sov jag
sen runt sju hämta daddie mig så hämta vi först martin sen syster ,
sååkte vi till monroes och käka , blev en sallad för mig :)
sen så skjutsa han mig te jv , mötte jocke och calle där så kolla vi på albasmatch
också  rullade de in fler och fler folk, va trevligt och träffa vissa som man inte sett på ett tag ;)
sen tog jag 23.00 bussen hem med parling tajten & jonas.
sov på bussen (a) , när ja kom hem somna ja direkt också :b

idag sov jag enda till 13.00 helt sjukt va bra gjort av mig (A)
gjorde precis mat, blev min och sannas speciallare :) mumms
ska snart göra mig iordning och va med mattias
sen ikväll blir de nog film med matilda nomi mattias och några i thinkilink :)
jaja dags för fix nu pusspuss

Kommentarer
Kommentarer

Trackback