REBECCA RYDBERG

FÖDELSEDAG ! :) | 2008-12-10, 23:36:56

födelsedag idag :)
började med att folk skicka sms runt tolv  på natten thii gulligt:)
sen i skolan sjöng hela luciagruppen för mig på träningen (a)
sen sjöng dom för mig i markan också haha sweeeeet
men sen så blev dagen värre, kommer ut från matten
så ja då har parlingsötnosen och matildaälskling satt upp bilder på mig -.-
FULA bilder på mig, oh herregud va jag skämdes så ja sprang därifrån och gömde mig .
thii resten av dagen gick bra, hade skridskor på idrotten
jag och sanna kom sent så vi åkte 3 min sen gick vi tillbaka :D
tog två bussen med mattias hem, mötte även syster på rececentrum :)
så blev de snack med henne sen fick vi besök:)
Karin hedström kom med sin lilla Nova och skulle gratta mig lite :)
så fick lite lotter, så fika vi och sen fick nova lite kläder av oss också :)
så söt så ! :)
sen åkte vi och käka på klaras, tog 30 år för maten att komma men gott var de :)
och nu känner man att allt är tillbaka som vanligt
alla skrek och bråka med alla under middagen haha ! ;)
kom hem runt nio , försökte skriva min engelskarecension
slutade med smör för maja så fixa hon de (A)
nu pratar ja skype med andre och wiklundh like always:D
sen ska jag nog strax sova ,
hyffsad födelsedag iallafall ;)

break the ice
Kommentarer
Kommentarer

Trackback