REBECCA RYDBERG

vi ska hålla ihop inte tappa bort varandra, tro mig jag finns alltid här <3 | 2008-08-19, 22:07:04

gick upp sju idag:o fy idag var jag riktigt jädra trött ville bara ligga kvar ,men ja gick upp fixa mig så hittade jag inge kläder så snodde brorsans t-shirt och tjocktröja och syrrans smycken thii :D menmen sannie kom hit efter åtta så drog vi till skolan , vi skulle gå stadspromenad, va ju inte riktigt som vi trodde (tack gode gud) haha , vi cykla runt och svara på massa frågor om typ hus i barrsätra:P alla andra gick men ja maja jossan sanna och evve var ju lite lattish :) var klar med den där skiten efter typ en kvart, så då hade vi rast typ två timmar, gjorde inte så mkt ssatt och snacka med våra handledare trots deras sjuka hjärna så var dom ganska roliga och snacka med :) vid elva vare skolasamling och sen käka vi lunch  . Sen slutade vi då drog ja jossan tajten och jonas hem till jossan och checka csi , + ja och tajten somna typ tjugo min x) sen halv tre drog ja tajten och jossan till söderskolan träffade älsklingar :) snackade med dom ett tag, sen drog ja camilla louise och jossan hem till louise, satt och snacka lite skit och sen käka vi som tusan haha x) så direkt efter vi käkat drog på till piren på picknick med bullar :D satt där ett tag, sen drog louise hem och käka och vi åkte till aga och träffa tajten jocke och calle . Så åkte vi med calle och jocke till jv ,checkade sif- saik , men sen blev de massa folk där så ja och jossan drog till sandbacka, satt där och snacka ganska länge, så härligt att manbörjat vart med henne igen, saknat dig vännen <3 sen runt nio drog jag hem och käka, och nu sitter jag heeere ska väl snart gå till sängs, imorogn ska jag va med sannabeeejbie :) och sen träning , sen får vi se om ja orkar göra nå efter de :) nattinatti :)

Kommentarer
Kommentarer

Trackback