REBECCA RYDBERG

no one wants forever , learn | 2008-08-15, 00:26:27

bra med lösenord på bloggen tkr ja :D nu vet man vilka som läser ens , thii :)

mamma ringde och väckte mig tolv today , puuh va tröök , gick upp och städade lite innan dom kom hem , såg ganska hyffsat ut faktiskt haha sen slog jag mig ner vid the television , så kom dom hem runt två, skapligt nervös man var då , men de första dom hitta va nån cider flaska på bilen -.- men dom sket i den ja sa att några hade kommit förbi i går bara , haha så fortsatte dom in i huset, gnällde på att de va stökigt , kletigt och inget stod där de va innan ochsånt shiit ,haha men aja dom va inge arg för nå iallfall ;) så hade dom köpt en parfym & gooodis te mig ,tackartackar :)
hjälpte mamma och packa upp lite ,sen skulle jag sätta mig vid datorn men har glömt bort lösenordet, så jag kommer inte in på min dator -.- känns ju roligt ... så nu får jag sitta vid den här cpdatorn tills nån fixar min , om nån vet hur jag ska göra så säg till ! men men  , halv sju åkte jag till norra, vi skulle ha nå möte om högbodan men ahlander dömde och vivi kom sent så jag och ahlmen satt och snacka om andra trevliga saker :) sen sju hade dom träning men jag var inte med pgr av att ja va sjuk igår , så jag åkte hem , duscha käka och gjorde mig iordning, sen vid tio åkte jag och mötte cecilia :) så åkte vi till donken och tog en ice creeeam :) så kom linnea och camilla förbi oss, så följde vi med dom till vallhov en sväng, så åkte dom till julia och jag och cecilia åkte till nått ställe där runt om haha så stod vidär och snacka ett tag, så sa puckot att hon såg två stjärnfall , kan de komma två st på samma minut typ :o och ja missade båda såklart.. men men . halv tolv typ följde cecilia med mig till prix, sen åkte jag hem :) gick ganska fort och cykla hem :) men nu sitter jag här och pappa lackar bäver för att ja sitter vid datorn, fan att min är sönder :@ , aja blir sitta uppe lite till iallafall, i morgon blir det fix hos matilda sen bär de av till karin på ''pizzaskiva'' gulligaste ordet jag hört , så äre färgglatt tema , och jag äger bara svarta och vita kläder, de är inte kuul :o men matilda ska köpa gula tights åt mig imorogn också får ja väl försöka hitta nå färgglatt haha, hoppas de blir en trevlig kväll :) nu ska jag snart gå och lägga mig, hörs :)<33


Kommentarer
Kommentarer

Trackback