REBECCA RYDBERG

i can't think clear right know and i don't know what to do ... | 2008-08-18, 21:31:36

 gick upp tio i sju idag, nog inte gått upp så länge på en månad typ , men jag var faktiskt ganska pigg :) tog jädra lång tid och somna igår, gick och la mig halv elva och somna till one tree hill halv två typ.men men gick upp duscha sminka mig och valde kläder, välja kläder tog typ 3 år x) fyfan vad jag hatar kläder, blir snart att gå utan alltså .. men men sanna kom hit s drog vi till skuuulan , kom precis i tid , ett plus i kanten för oss , trevligt och träffa alla igen även om jag typ sett alla på lovet men ändå :) så fick vi ny handledare tack gode gud ,blondie is gone ! :D , vi var typ i skolan två timmar ,sen fick vi gå , tror våra lärare redan är lite trött på oss x) men vi fick dom bästa skåpen mitt i markan :D fast skit dåligt schema :S. Ja och sanna åkte hem runt tio, så gick jag och la mig och hon lööka dator, sen käka vi också städa ja rummet och sen tittade vi på tv :D sen halv två bar det av mot andra sidan stan, så lära ja skjutsa sanna också ,så nu har jag lite bättre kondotion haha , tog typ en halv timme och cykla till calle x) och när vi kom dit va ja sjöblöt av svett thii , aja vi kikade film och massa klipp på youtube :p så drog dennis så ja satt vid datorn lite mobbad medans dom kollade på os, var inte höjdaroligt idag heller men men runt sju drog vi oss hemåt, så träffade vi camilla på vägen :) också stanna vi vid enen och köpte godis, tjockis som man är . Och sen åkte ja hem te mig och sanna tog sin bike hem till henne :) och nu sitter jag här och är askalas uttråååkad, så nån rolig kanju komma in på msn och va lite social ! :)
imorgon ska jag vara med louise , blir trevligt :) sen kanske jossan ska med också blir nicenice det :) men innan det så äre stadsrunda i sandviken med klassen-.- värsta jag hört , men jaja ska ut och gå i tre timmar tydligen, dumskallar till lärare, slutar väl med rundvisning på donken ;) ajja seeya
Kommentarer
Kommentarer

Anonym

JAG ÄLSKAR DIG VAFAN ÄLSKLING

2008-08-20 @ 20:17:56
URL: http://josefyne.devote.se
Trackback