REBECCA RYDBERG

HÄR I SVERIGE STÅR MAN FAKTISKT I KÖ ! | 2008-08-28, 22:49:03

försov mig lite idag, men de va bara en kvart så skyndade mig i duschen och med sminket, så hann precis tills sanna kom :)så drooog vi tee schuulan, hände inte mkt alls , men ja är knodd i matte kan ja lova, ojoj :D thii stolt som attans för ja brukar alltid ligga sist x) men men . Efter skolan skyndade ja och sanna oss till rececentrum för att hinna med halv två bussen vi slutade tjugo över ett :) och vi hann med den :) så åkte vi in dit, hittade masser och mer än vi köpte för ja hade inte så mkt pengar, men ja köpte två tjocktröjor, ett par jeas, en väska en tunika en t-shirt och en sjal :) (bildern nere ) och sanna köpte ett linne en jacka och ett par jeans. och jeansen slogs vi typ om , fatta hur skön och snygg dom va , men hon fik dom för att ja är snäll (A)fast sura hela tiden efter men men :D när vi nästan shoppat upp alla moneyy :o så drog vi lite kääk på donken ,och då kom en turkhelvetes kvinna och ställde sig breve kön och föröskte smita sig före hela jädra tiden, och vi hade bråttom till busen, så gick hon före oss och va sjukt seg :o förfan kvinna här i sverige står man i kö! ja och sana fick käk efter en havtimmes kö typ -.- så i missa bussen , men vi tog nästa och rusade hem, så kom ja precis innanför dörren innan johanna kom, bror hade packat danskläder och fotboll haha tacktack :) så drog vi till dansen med maja ,today vare street, askalas roligt , men efter den lära ja skynda mig om fan för den sluta sju och då börj min fotboll, så ja kom en halvtimme försent men men träningen var rolig faktiskt :) thii så skulle smarta ja skjuta bort bollen så sköt ja den på mitt eget öga x) jävla shiit haha , lär berätta va som hände i gävle också haha ja böjde mig ner för och ta bort smuts på väskan, så håller sanna mobilen typ vid mitt huvud så ser hon inte att ja böjer mig ner också får hon precis sms så hon ryker till och ska kolla på smset skit snabbt så dunkar hon mobilen i ögat på mig x) jävla skiitdagför mitt öga idag alltså haha :p efter träning drog ja hem, packa upp allt duscha käka macka och kräm och satt vid datorn :D och nu ska ja strax sova, TAGGA MATCH , SEMIFINAL I DM MOT STENSÄTRA PÅ NORRA IMOROGN KLOCKAN 18.30thiii dagensköp + en svart t-shirt ;)
Kommentarer
Kommentarer

Trackback