REBECCA RYDBERG

it's only you and me - back then | 2008-08-17, 01:48:44

pappa började skrika och sjunga i morse, så jag bev så arg så jag började grina x) ah ärligt.. fyfan va jag hatar han ibland .men efter det lät han mig sova, så sov jag till tjugo i ett då ringde min tränare och buda mig te match, oj va arg ja va då hade ja ju typ precis somna -.- så efter det gick jag upp ,så käka ja och satt vid datorn ,sen kom mamma och pappa hem så åkte vi till järbo ,firade gudbarnet julia :) sötare unge får man ju leta efter , gav na lite paket och fikade, sen åkte vi hem , så började jag fixa mig, orkade inte göra de innan ja åkte x) så runt nio åkte ja och mötte matilda och matilda, så åkte vi till kb mötte dennis tajten jocke och calle , så kom vivi, så åkt vi te hemmakväll köpte godis och energidryck x) så kom rahm och mattias dit :) så cykla alla till maxi , skulle köpa tändare, 18 årsgräns på de, kanske de löjligaste jag har hört:o men men ,så drog vi till matilda ahlmen :) kollade på tre systraroch en mamma eller va den hette:p askalas bra, i slutet orka ja inte titta mer så ja rahm och jonas åkte moppe till statiol haha , sen åkte vi tillbaka till matilda, men sen åkte vi ut igen allihopa :) åkte till donken och värmde oss, så kom dennis calle och jocke dit .) sen kom även felicia ture linken och rasmus :)stod och snacka där ett tag, sen orka jag inte vara kvar så jag drog hem och matilda matilda och karin drog till ahlmen och bada, nu har ja precis käkat pizza och kollar på fjorton suger, thii , sista kvällen på sommarlovet idag typ , snart slutar ens liv för ettår igen då ...
hare bra godnatt!




i love you , i want you , we can make it

Kommentarer
Kommentarer

Trackback