REBECCA RYDBERG

we are friends , we are good friends, we are the bestfriends | 2008-08-24, 14:40:59

jaa blev inge inlägg igår för jag kom inte hem men skriver väl ett nu ist :)

igår gick jag upp astidigt:o åkte till norra för de var fotbollensdag, så vi stod i kiosken, sålde lotter och lite sånt , var trevligt faktiskt :) sen dömde jag och kingen, kanske as tråkigt dom var 9 år typ -.- , sen så fick vi stipendium från nån fond till vårat lag, nicenice det :) också fick jag och 4 fyra till presentkort för nått av håkan ,och jag vet inte för vad x) haha . men men runt tre städade vi ihop allt så åkte ja hem, fixa mig och og de lite lugnt ett tag, sen drog ja och jossan till maxi och köpte godis :D sen skulle vi till kim men de blidde inge :D så vi drog upp till högbo och träffa alla älsklingar , superkallt vare där och tråkigt så vi drog hem till rasmus , men ja och matilda orkade inte sitta där så vi drog ut , hon kissa i busken också sa idioten : NEEEEEEEJ DE ÄR EN BIL, sen ba : äh lugnt de va bara en buss , jädra pucko x) vi satt ute och snacka ett tag de behövdes verkligen ,ett tag sen vi gjorde det. Men sen drog vi tillbaka till rasmus, men då skulle alla hem till johanna och de orka vi inte så vi åkte till statiol och mötte mattias simen och några :D men dom hade bråttom så vi åkte till ronja och tobias ist, första gången vi träffa han :D haha aja sen åkte vi tillbaka till johanna, där vare lite folk , men alla skulle hem så vivi skjutsade mig till norra typ så gick ja därifrån till donken men sen kom matilda och skjutsade mig hem till henne, sen gick ja från henne till stensätrapizzeria, där kom dennis och hämta mig och ja va en isbit då fyfa aldrig frusit så mkt :O , men så skjutsade han mig till calle, så var han och wiklundh där, dom börja misshandla mig :o

idag har jag inte gjort mycket , duschat och käkat bara ska snart börja göra mig iordning för match, vi möter gefle på strömvallen, vi har aaldrig vunnit på strömvallen tror ja x) haha men men hoppas de går bra :D
efter matchen blire bara städa rummet fixa foton och tare lugnt :)

mina älkslingar!
Kommentarer
Kommentarer

Trackback