REBECCA RYDBERG

du gör det så mycket lättare för mig genom att göra som du gör .. | 2008-08-15, 15:21:06

hallåja :)
gick och la mig i hyffsad bra tid igår , två :) så drog mamma och pappa upp mig halv tio , fan va arg jag blev då , då sa dom att vi skulle åka till mormor , men jag skulle ju bort ikväll så då sket dom i det x) haha så serverade dom frukost åt alla utom mig, som vanligt -.- , men men . Satt och checka tv och sen försökte jag komma in på min dator men hade ju helt glömt bort lösenordet :o så jag och pappa åkte ner på stan så fick datametropolen hacka sig in för jag vägrade att installera om vista, för då skulle allt försvinna :o men dom lyckades hacka upp den :) så gick ja mamma och pappa och käkade kinamat askalas gott :) sen gick vi till kappahl så köpte mamma värsta färgglada tröjan som ja ska ha ikväll haha lite ful den är :o men färgglad är den allt :) rosa,lila,mörklila,orange,vit & blå, hahah sjukt va rolig jag kommer se ut ikväll , blir den tröjan med ett lila linne under, svarta shorts eller en vit kjol , gula eller lila tights också en regnbågsfärgad fjäril i håret, haha perfa ! ;) tur att alla ska se lite halvknasiga ut .) sen hämtade vi min dator, så nu funkar den :D saknat den här lilla lådan haha :D snart blire packa ner mina snygga kläder smink locktång och lite sånt, så drar jag till matilda älskling och fixar mig :) och sen drar i iväg till karin och träffar alla bejbs ! kommer hem sen ikväll :) finns på mobilen hela kvällen  :)

Kommentarer
Kommentarer

Trackback