REBECCA RYDBERG

can never forget you | 2008-08-20, 21:37:21

somnade tidigt i går, eller hyffsat iallfall , tolv :) så kom upp bra i morse, men var så seg så var väl inte riktigt klar när sannie kom men men vi hann till skolan, första dan med riktiga lektioner, men vi jobbade bara på so:n så det var lugnt ,blir nog värre imorogn -.- så kollade vi i våran nya mattebok känns som det blir ig, fyfan fattade inte ens allra första  frågan blää ! sen hade vi nå faddermöte i morgon ska vi typ träffa dom vi ska ha tror jag haha hoppas de blir nån normal x) men men efter schuuulanåkte jag hem till mig med sannabejb:D vi gjorde inte så mkt satt och sjöng disney låtar och spelade varsitt spel som båda dampa på för vi förlora x) sen runt fem åkte hon hem och ja åkte till norra och träna, aldrig haft så tråkigt på en träning , men aja sen åkte jag hem så börja ja och brosan bråka som fan så kom mamma och pappa hem så börja dom lacka bäver, så då ringde ja min älskade syster då blev de bättre bra oc hsnacka med henne faktiskt ,och hon kommer hem imorgn:D saknat henne faktiskt . Så har jag och hon snackat och bestämt att ja flyttar ner till stockholm när jag ska börja gymnasiet så jag slipper min fittföräldrar :o . Nu ska jag kolla klart på tv och sen gå och lägga mig och hoppas på bättre tider...
Kommentarer
Kommentarer

Trackback