REBECCA RYDBERG

baby come and take my hand | 2008-08-30, 00:11:59

skola 08.15-15.00 , vi kollade på nån film och självkänsla och självförtroende på h-tiden, dö trist, sen vare idrott , vi ''stötte'' kula , vi stod mest och kolla på alla andra, för de va så trist. men men efter idrotten svängde ja och sanna förbi bowlingen och hälsade på lite söderföölk , var inte så trevligt besök dom misshandla oss bara :o men men ja och sanna hann precis i tid till biologin , ochdär hade vi skriftligt förhör ,gick ju piss ja trodde de bara skulle va muntligt så hade inte pluggat men men får väl lära mig de, sen hade vi slöjd började med min tavla elle vare är , de står love hope faith på den, supersnygg :D  sen hade vi engelska vi checka one tree hill men avsnittet va inge bra så ja körde bubbeljump fy va dååligt de går på de !! men men , efter skolan blev de hem och tagga, va så nervös så ja inte kunde sitta still typ haha åh va taggade och nervösa alla va, men runt fem drog ja och mötte emma så åkte vi till norra, först hade vi nå möte, viska spela in en skiva haa lite nice D efter de vare taggning på g ,fan va taggad vi va :D och såklart kom de massor av folk dit  trevligt trevligt och träffa folk de vaa ett tag sen man såg :) och vi vann med 2-0 lite skönt , så nu är vi vidare i dmfinal !!! och de viktigaste av allt var ju att vi vann mot stensätra! så skönt haha , efter matchen vänta tajten och jocke på mig ,så skjutsa jocke hem mig så följde dom med in , va home alone , så kom wiklundh hit ,vi satt och spela neger och president haha , sen runt halv elva kom pappa hem och kucke,calle,jonas och smuffe kom hit, så vi gick ut va ute typ en halvtimme minst, gjorde inget vettigt, sen runt halv tolv drog dom hem eller till donken :p och ja gick in , och nu ska jag sova tror jag :) imorogn blire ut och käka med tjejerna och sen hitta på nå med nomi blir roligt ! :))


älskling <333333333









haha litet bevs ni gav mig , nu vet man hur dålig man är  14 minuter av 80  , kunde inte vart mer diskret ? ;) fuckoff !

Kommentarer
Kommentarer

Trackback