REBECCA RYDBERG

and you where my everything | 2008-08-25, 15:49:51

cpdaddie tog min dator igår så jag kunde inte skriva-.-
men vi förlora matchen med 2-0 , och domaren var ju cpdålig , fyfan inte helt frisk pojken heller . men men nu har vi åkt ner i serien tror jag , lite surt ... när jag kom hem från matcen tog pappa datorn från mig så har dataförbud tills på onsdag, de lilla cp:t bara för att ja sa att han skulle dö, men de kan han ju lika gärna göra. Han jobbar nu så passade på och sno tillbaka datorn, igår blev de städa rummet men hann inte fixa nå bilder kanske hinner today när ja kommer hem , i skolan börja vi snacka om linjer , vette fan vad ja ska gå , vill flytta iallafall tror ja , sen på varje rast satt alla i klassen oc spela bubblejump haha helt sjukt va alla är besatt , ser skapligt roligt ut x) efter skolan följde sannaälskling med mig till kicks och köpte lite smink ,fitta va dyrt de blev :S men man måste ju ... sen drog vi hem till mig, nyss käkat asmycket men de kan behövas för halvsex har ja fotbollsträning till sju sen tio över sju börjar min dans -.- fullpackat, sen blire läsa igenom spanska och so:n .... aja nu vet ja ine vad ja ska göra för nördsanna spelar bubblejump vilket jag inte kan eftersom ja har bluetooth :oooo
Kommentarer
Kommentarer

Anonym

Förlåt för att jag inte alltid är den jag brukar vara, utan bara är sur och skiter i att svara. Men låt mig då bara vara, för din kommer jag alltid att vara. Det tog två år innan vi förstod att det var varandra vi behövde men mig ska du aldrig mer utan behöva vara. Dagen kom då jag visste att du var min vän som jag alltid skulle kunna vända mig till, och utan dig vet jag verkligen inte vad jag skulle ta mig till. Om du har en hemlighet att berätta kan vi prata hela dagen och om dina drömmar någon gång verkar omöjliga ska jag rycka dig i kragen. Om du inte en enda chans ser så finns jag där tills du ler. Ja du har blivit min vän och jag vet var du står och det är du som finns kvar när alla andra går. Jag är inte perfekt men det har ingen heller bett mig att vara, men jag hoppas att du fortfarande vid min sida kvar ska vara. Vad vi än kommer att gå igenom ska jag alltid att finnas vid din sida, glömma och förlåta är något vi alltid ska göra. Man klarar sig bäst genom livet att vara två, två ska man vara så är det bara. Man säger så mycket man inte menar som sårar, utan att tänka sig för har man förlorat en vän som man aldrig mer ser igen. Men om jag nån gång förlorar dig så hoppas jag att du mig kommer att förlåta. Du är min bästa vän, en som jag aldrig kommer att glömma. I'll always be here for you<3

2008-08-26 @ 17:56:02
URL: http://matiildanyman.blogg.se/
Trackback